کمونه

مثل آب خوردن جوش زیرپوستی را درمان کنید + نسخه

چگونه از شر جوش های زیر پوستی خلاص شویم؟

درمان جوش های صورت گاهی نیازمند دوره درمان طولانی و صبر زیاد است اما همیشه راه های ساده تر و گاهی سریعتر برای درمان هست که طب سنتی یکی از این راه هاست.پس برای خلاص شدن از شر جوش های زیر پوستی صورت و بدن تان ادامه این بخش از سلامت پوست نمناک را به خوبی مطالعه کنید و برای تهیه مواد اولیه روش های درمانی کافیست سری به عطاری محلتان بزنید.

آش دندونی تبریز

طرز تهیه آش دندونی:

 

   Image result for ‫آش دندونی تبریز‬‎

مواد لازم :

گندم:یک کیلو
نخود آبگوشتی:نیم کیلو
شیر:یک لیتر
مغز گردو:نیم کیلو
خلال پسته:نصف لیوان
خلال بادام:نصف لیوان
کشمش پلوئی:نیم کیلو
پیازداغ:مقداری
کره یا روغن حیوانی:۳۰۰ گرمآش دندونی

آش دندونی

راه چاره ای برای سیاهی و کبودی دور چشم

درمان تیرگی و کبودی دور چشم

امروزه برای برطرف کردن کبودی چشم هزینه های بسیاری صرف می شود که البته همه ی آنها نیز نتیجه ی دلخواه را نمیدهد و عوارضی را نیز به دنبال دارد اما راه هایی وجود دارد که بدون کمترین عوارض به حل مشکل شما کمک می کند.

کبودی دور چشم بی شک تاثیر بر زیبایی دارد ولی نباید برای خلاصی از آن هر راهی را دنبال کنیم چرا که چشم عضو حساسی است . در برخورد با آن باید احتیاط کرد ؛ پیش از پرداختن به راه چاره و درمان این مشکل در بخش سلامت نمناک به بررسی علل آن می پردازیم.

سیاهی زیر چشم

چرا دور چشم ها دچار کبودی می شود؟

خواص سیاه دانه و درمان 1000 درد با “سیاه دانه”

تمام خواص و فواید سیاه دانه

سیاه دانه مزاج گرم و خشک درجه 3 دارد یعنی داروی بسیار گرمی است و مصرف خودسرانه آنها می تواند تاثیرات بسیار شدیدی را بر سلامت افراد بگذارد. اسیدهای چرب ضروری فراوان موجود در سیاهدانه آن را به‌نوعی مواد غذایی ضدسرطان تبدیل کرده که در حفظ سلامت پوست و مو مفید است.

 

سیاهدانه آهن و پتاسیم فراوانی دارد و علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن، باعث رفع مسمومیت خونی و یبوست می‌شود.

سیاه-دانه

 

روش های فوری برای درمان و تسکین دندان درد

دلیل دندان درد چیست و چطور میتوان این درد سخت را فوری درمان کرد؟

وای ! دندان درد ، اگر حتی یکبار هم در طول عمرتان این درد سخت را تجربه کرده باشید می توانید درک کنید که چقدر غیرقابل تحمل و دشوار است پس برای چنین دردی دانستن راه های موثر درمان فوری مطمئنا مفید و لازم است ؛ آنچه در این بخش از سلامت دهان و دندان در نمناک به آن خواهیم پرداخت.

فرسودگی-دندان

۱۰ روش موثر برای درمان بی خوابی شبانه

یکی از مشکلاتی که می توان گفت همه ما به نوعی آن را در زندگی خود تجربه کرده ایم بی خوابی شبانه است. خوابیدن ، بخشی از زندگی تمام افراد محسوب می شود و تنها زمانی به اهمیت این مسئله پی می بریم که دچار مشکل در خواب می شویم. مشکل بی خوابی شبانه اغلب به صورت موقتی بوده و بیشتر در مواقعی روی می دهد که فرد دچار ناراحتی و هیجان شده باشد. البته معمولا با گذشت چند روز و بازگشت اوضاع به شرایط قبل ، این مشکل به صورت خود به خود برطرف می شود.

10 روش موثر برای درمان بی خوابی شبانه

طرز تهیه آش رشته خوشمزه و نکات مهم در پخت آش رشته

 

از آش رشته به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی استفاده می‌شود.آش رشته از معروف‌ترین آشهای ایرانی است. این آش را غالباً با کشک و گاهی با سرکه و حتی ترشی می‌خورند. بسته به عادت‌های خانوادگی از آش رشته به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی استفاده می‌شود. با ما همراه باشید تا طرز تهیه آش رشته خوشمزه و لذیذ را به شما آموزش دهیم.

 

شناخت و درمان پای ایکس و پرانتزی

گاهی برخی از افراد ساختار پاهایشان به گونه ای است که برایشان حسابی دردسر ساز می شود. هنوز علت اصلی و مشخصی برای بروز اختلال در ظاهر پاها مشخص نشده است و تنها در برخی از موارد نادر، نرمی استخوان شدید می تواند دلیلی برای ابتلا به این نوع اختلال باشد ولی این مشکل، علت اصلی برای این موضوع محسوب نمی شود.

 

راهکار‌های درمانی

آموزش کامل طرز تهیه دسر نارنگی بسیار خوشمزه

لازم برای تهیه دسر نارنگی :

 

نارنگی پوست کنده ۱ فنجان
پرتقال پوست کنده ۱ فنجان
موز حلقه شده ۱ فنجان
آناناس خرد شده ۱ فنجان
خلال بادام ۱۰۰ گرم
گردوی تازه پوست کنده ۱۵۰ گرم
پودر نارگیل ۱۰۰ گرم
خامه ۳۰۰ گرم
پودر قند ۱۵۰ گرم
عرق بهار نارنج ۱ قاشق سوپ خوری

طرز تهیه دسر نارنگی