کمونه

طرز تهیه‌ استیک

طرز تهیه‌ استیک با فر

خیلی از مردم برای استیک درست کردن آن را گریل می‌کنند، اما شما می‌توانید با استفاده از فر آشپزخانه هم استیک‌های خوشمزه‌ای درست کنید. نکته‌ی کلیدی آن است که قبلش استیک را خوب آماده‌سازی کنید و بعد هم آن را در دمای درست بپزید.

با کمونه همراه باشید

مواد لازم:
استیک نمک فلفل
بخش اول: آماده‌سازی استیک
 
 
 
 

بهترین غذا های سنتی ایران

7 غذای سنتی که حتما باید امتحان کرد

اگر بخواهیم لیست غذا‌های ایرانی را بنویسیم، احتمالا به کتابی چند جلدی نیاز خواهیم داشت. با این حال برخی از غذا‌های سنتی ایران هستند که همیشه در میان انواع غذا‌های ایرانی در صدر لیست قرار می‌گیرند. در این مطلب قصد داریم ۷ غذای ایرانی از مناطق مختلف سرزمین عزیزمان را بیشتر به شما معرفی کنیم که احتمالا هیچ کدام از عاشقان غذا‌های سنتی ایران نمی‌توانند از آن‌ها چشم پوشی کنند.

Image result for ‫غذای سنتی‬‎

۱. آبگوشت

۲. کوفته تبریزی

۳. قیمه نثار

۴. کباب تابه‌ای

۵. ماهی شکم‌پر

۶. میگوپلوی بوشهری

۷. قیمه سیستان و بلوچستان (خورشت دوغ پای)

 

میوه‌هایی برای تقویت چربی سوزی

توت فرنگی میوه ای ایده آل برای کاهش وزن است، زیرا از کالری کمی بهره می برد. این میوه به کاهش احساس گرسنگی نیز کمک می کند. افزون بر این، توت فرنگی حاوی آب فراوان و فیبر است، که گوارش را بهبود می بخشند.

با کمونه همراه باشید:

با توجه به اینکه امروزه تمام مردم سعی در کاهش وزن دارند لذا در پی خوراکی هایی هستند که به کاهش چربی و وزن آنها کمک کند. از این رو میوه ها منابع سرشاری از چربی سوزی هستند که به مهم ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

بسیاری از مردم از این مساله آگاه نیستند که مصرف برخی میوه ها می تواند به روند چربی سوزی کمک کند. گوارش برخی مواد غذایی به مقدار زیادی کالری نیاز دارد. به بیان دیگر، آنها بیش از محتوای کالری که ارائه می کنند، کالری می سوزانند. در نتیجه، این قبیل مواد غذایی به چربی سوزی کمک می کنند.

میوه ها بخشی از این گروه از مواد غذایی چربی سوز را شکل می دهند. با بهره‌مندی از قند طبیعی، بدن باید فرآیندی کامل را برای تجزیه این قبیل میوه ها پشت سر بگذارد.

چربی سوز

برای همیشه از شر لک و مک صورت خلاص شوید

از بین بردن لکه های پوستی با مواد طبیعی

لکه های روی پوست یکی از شایع ترین نگرانی های مربوط به زیبایی شخصی است. آنها می توانند به علت بسیاری از عوامل مانند خورشید، ژنتیک، پیری و اختلالات هورمونی ناشی از عوارض جانبی داروها یا سایر محصولات ایجاد شوند.در این بخش از سلامت نمناک 14 دستورالعمل برای ماسک طبیعی ساده وجود دارد که به کاهش یا حذف هر گونه لکه های پوستی کمک می کند.