کمونه

لیست جاذبه‌های گردشگری گرنادا آقای خاوری گردشگری

جاذبه های گردشگری گرنادا:

گرنادا یکی از کوچکترین کشور های آمریکا است که در شرق دریای کارائیب واقع شده است. سرشماری هایی که در سال 2017 صورت گرفته نشان می دهد که گرنادا جمعیتی در حدود 110 هزار نفر دارد. از سینت‌ جورجس به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر این کشور یاد می شود. زبان رسمی گرنادا انگلیسی بوده و واحد پولش دلار کارائیب شرقی می باشد. این کشور برای سال ها یکی از مستعمره های بریتانیا بود تا این که توانست در سال 1974 استقلال خود را به دست بیاورد. اگر دوست دارید با مهم ترین جاذبه های گردشگری کشور گرنادا آشنا شوید، ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید.

راهنمای سفر به گرانادا در اسپانیا

دریاچه گرند اتانگ

وبلاگ کمونه :یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این کشور که در طول سال افراد زیادی از آن دیدن می کنند، دریاچه گرند اتانگ می باشد. شما می توانید با این دریاچه در مرکز این کشور و در پایتخت آن آشنا شوید. در سال های اخیر امکانات رفاهی و تفریحی زیادی در امتداد دریاچه گرند اتانگ ساخته شده است و به همین دلیل نرخ گردشگری در این منطقه رشد چشمگیری داشته است. جالب است بدانید که در سال 2011 گروه هتل سازی کلینک در نزدیکی این دریاچه 3 هتل زنجیره ای لوکس و طرز تهیه قارچ گران قیمت ساخت.

سواحل گرند آسه

درست مانند سایر کشور های حوزه دریای کارائیب، گراندا نیز به داشتن سواحل زیبا و بی نظیر معروف است. یکی از مهم ترین این سواحل مربوط به سواحل گند آسه می شود. شما می توانید با این سواحل در شمار گرانادا آشنا شوید. موج های آرام و ترفندهای ساده و جالب آشپزی سایت های غواصی مناسب باعث شده که گردشگران علاقه زیادی به این منطقه داشته باشند. همچنین باید بدانید که در طول روز چند بیچ پارتی با دی جی های مختلف نیز در سواحل گند آسه برگزار می شود. اگر به هیجان علاقه دارید توصیه می کنیم که از سواحل گند آسه دیدن کنید.

پارک ملی گرند اتانگ

از دیگر مکان های طبیعی بی نظیر این کشور می توان به پارک ملی گرند اتانگ اشاره کرد. این پارک زیبا که سرشار از جاذبه های طبیعی زیبا می باشد، در طول سال میزان هزاران نفر می باشد. پوشش گیاهی این کشور را جنگل های بارانی تشکیل می دهند و به همین دلیل است که بیشتر قسمت های آن آب و هوای مناسب دارد. جالب است بدانید که پارک ملی گرند اتانگ زیستگاه بیش از 2 هزار گونه مختلف جانوری می باشد و از همین رو از آن به عنوان یکی از اکوسیستم های درجه یک یاد می شود. شما می توانید با تور های محلی از بهترین قسمت های پارک ملی گرند اتانگ دیدن کنید.

جزیره Petite Martinique

یکی دیگر از مکان های دیدنی این کشور که توصیه می شود بازدید از آن را در لیست خود قرار دهید، مربوط به جزیره Petite Martinique می شود. این جزیره که در شمال این کشور قرار دارد، می تواند شما را با شگفتی ها و زیبایی های فراوانی رو به رو کند. این قطعه گمشده از بهشت قادر است یک تجربه فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند.

منبع: برفانک

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی