کمونه

طرز تهیه مرغ سوخاری

طرز تهیه لذیذترین مرغ سوخاری

خوب اگر بخواهیم روراست باشیم مرغ سوخاری هم در دسته فست‌فودها قرار می‌گیرد. اسم فست‌فود هم که می‌آید اول از همه به مضرات آن فکر می‌کنیم و ریشه تمام امراضمان را در آن جستجو می‌کنیم! اما نکته ظریف اینجاست که ما می‌توانیم با کمی حوصله مرغ سوخاری خانگی خودمان را آماده کنیم، تا از کیفیت مواد اولیه و روغن سرخ کردنی آن مطمئن باشیم.

نکته دیگر یک مرغ سوخاری سالم، آرد سوخاری آن است. استفاده از آرد سوخاری بدون گلوتن  کمک زیادی به سلامت سوخاری‌مان می‌کند. محصولات بدون گلوتن با نهایت دقت و توسط تجهیزات پیشرفته تولید شدند و کاملا فاقد گلوتن هستند. به همین خاطر استفاده از این محصولات را برای بیماران سلیاکی، افراد دارای روده تحریک پذیر و حتی افراد سالمی که دلشان یک غذای سبک و یک گوارش راحت می‌خواهد به شدت توصیه می‌کنیم.

خوشمزه ترین طرز تهیه “مرغ سوخاری رستورانی” در خانه

جملات و سخنان نغز حضرت سیدالشهداء (ع)

فرق بین شیعه و دوستدار بودن

وبلاگ کمونه :شخصی به امام حسین علیه السلام عرض کرد: یا ابن رسول الله من از شیعیان مخصوص شمایم. حضرت به او فرمودند: ای بنده خدا، طبق ادعایی که هم اکنون کردی، باید همانند ابراهیم خلیل علیه السلام از قلب سلیم برخوردار باشی؛ چون خداوند متعال درباره ایشان می فرماید: «و از شیعیان او حضرت ابراهیم است؛ زیرا با قلبی سلیم به درگاه خداوند آمد». پس در حال خود بنگر و ببین اگر قلب تو نیز مانند قلب ابراهیم علیه السلام است بدان که از شیعیان مایی؛ اما اگر به آن مرتبه از اطمینان و سلامت دل نرسیده ای، فقط از دوستداران ما محسوب می شوی».

The Shia crescent is still America's biggest Middle East challenge ...

خاصیت خرمالو و مضرات خرمالو چیست؟/رابطه خرمالو و دیابت!

خواص خرمالو :

میوه ها نقش به سزا و تاثیر گذاری بر سلامت جسم و روح انسان ها دارند که هر کدام از آنها به دلیل خواص فراوان که دارند پراهمیت هستند. خرمالو میوه‌ای است مختص فصل پاییز که شاید در بین همه مردم طرفدار پر و پا قرص نداشته باشد اما دارای خواص شگفت انگیز زیادی است.

خرمالو جزو میوه های خوشمزه و عجیب و غریب است که در عین خوشمزه بودن دارای خواص درمانی هم هست. با ما همراه باشید تا در مورد این میوه پاییزی بیشتر آشنا شوید.

لیست جاذبه‌های گردشگری گرنادا آقای خاوری گردشگری

جاذبه های گردشگری گرنادا:

گرنادا یکی از کوچکترین کشور های آمریکا است که در شرق دریای کارائیب واقع شده است. سرشماری هایی که در سال 2017 صورت گرفته نشان می دهد که گرنادا جمعیتی در حدود 110 هزار نفر دارد. از سینت‌ جورجس به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر این کشور یاد می شود. زبان رسمی گرنادا انگلیسی بوده و واحد پولش دلار کارائیب شرقی می باشد. این کشور برای سال ها یکی از مستعمره های بریتانیا بود تا این که توانست در سال 1974 استقلال خود را به دست بیاورد. اگر دوست دارید با مهم ترین جاذبه های گردشگری کشور گرنادا آشنا شوید، ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید.

راهنمای سفر به گرانادا در اسپانیا

۲۰ نکته عجیب ولی واقعی در دنیا

۲۰ نکته عجیب ولی واقعی در دنیا

در این مطلب می خواهیم به بیست نکته از نکات عجیب و جالب ولی واقعی اشاره کنیم. پس با ما همراه باشید.

۱-به طور میانگین مردم از عنکبوت بیشتر می ترسند تا از مرگ.
۲- حلزون می تواند سه سال بخوابد.
۳- اگر جمعیت چین در یک صف مقابل شما راه بروند، این صف به خاطر سرعت تولید مثل هیچ وقت تمام نخواهد شد.
۴- خطوط هوایی آمریکا با کم کردن فقط یک زیتون از سالاد هر مسافر در سال ۱۹۸۷ توانست ۴۰ هزار دلار صرفه جویی کند.